Microsoft надалі не буде анонсувати ігри за кілька років до їх релізу
Згадується недавнє інтерв'ю Філа Спенсера, де він оголосив причину скасування розробки Scalebound — гру просто вбив «хайп». Від проекту чекали так багато, що розробка пішла шкереберть. Замість створення одного, автори починали крутити в різні боки, намагаючись догодити всі очікування гравців. Такі амбіції і відсутність чіткого бачення фінального продукту і вбили розробку.
Але такого більше не повториться. Тепер Microsoft буде показувати гри ближче до їх виходу. Спенсер згадує, що коли він зайняв посаду керівника відділу три роки тому, ігрове підрозділ було сфокусовано на залозі. Тепер всі задоволені цією стороною з-за запуску Xbox One S і скоро виходу Xbox One X. Наступний важливий пункт — створення ігор для цих платформ, адже без них від заліза не буде ніякої користі. І Спенсер знає про це.
Коментарі
Дописати коментар