Microsoft надалі не буде анонсувати ігри за кілька років до їх релізу


Згадується недавнє інтерв'ю Філа Спенсера, де він оголосив причину скасування розробки Scalebound — гру просто вбив «хайп». Від проекту чекали так багато, що розробка пішла шкереберть. Замість створення одного, автори починали крутити в різні боки, намагаючись догодити всі очікування гравців. Такі амбіції і відсутність чіткого бачення фінального продукту і вбили розробку.

Але такого більше не повториться. Тепер Microsoft буде показувати гри ближче до їх виходу. Спенсер згадує, що коли він зайняв посаду керівника відділу три роки тому, ігрове підрозділ було сфокусовано на залозі. Тепер всі задоволені цією стороною з-за запуску Xbox One S і скоро виходу Xbox One X. Наступний важливий пункт — створення ігор для цих платформ, адже без них від заліза не буде ніякої користі. І Спенсер знає про це.

Коментарі

Топ 10 публікацій

Голова Ubisoft Montreal не виключає повернення Splinter Cell та Prince of Persia

Ultimate Spider-Man

Найкращий магазин коміксів в Україні!

Новенькі комікси

Thor and Loki

І знову дякую вам, On The Bus!

Анонс Assassins Creed Origins на конференції Microsoft на E3 2017

Комікс шопінг

Новини про сольний фільм Венома, та про фільм "Людина-Павук: Повернення Додому"

Бажання Дедпула - ЗАКОН!