Весь новий God of War буде подаватися без монтажних склейок

Про це заявив Кору Барлог, творчий директор і керівник нової гри. Він вважає, що зміна кадрів у кіно обов'язкова: «Монтажні склейки — це словник фільму. Саме так відбувається спілкування». Але в іграх все інакше — у них необов'язково використовувати такий метод, незважаючи на великий спокуса, що прийшов з кінематографа.
Тому весь новий God of War відбувається навколо Кратоса і його сина. Подібний прийом використовував Кодзіма в Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Це повинно додати новій грі не тільки почуття цілісності, але і більше залучити гравця в оповідання, надавши подорожі особистий характер.
Створення всієї гри без монтажних склеювань було важким випробуванням, але у проекту одна з найсильніших команд в індустрії і подібне випробування саме напрошувалося, закінчує свою думку Барлог.
Кору Барлог не з чуток знайомий з God of War, він був провідним аніматором першої гри, очолив розробку продовження і написав першу версію сценарію для God of War III, після чого покинув Sony Santa Monica не дочекавшись завершення розробки. Тепер він знову працює у стінах цієї студії, очоливши розробку нової частини, що продовжує події тріквела.
Гра виходить на початку 2018 року ексклюзивно для PS4.

Коментарі

Топ 10 публікацій

Голова Ubisoft Montreal не виключає повернення Splinter Cell та Prince of Persia

Ultimate Spider-Man

Найкращий магазин коміксів в Україні!

Новенькі комікси

Thor and Loki

І знову дякую вам, On The Bus!

Анонс Assassins Creed Origins на конференції Microsoft на E3 2017

Комікс шопінг

Новини про сольний фільм Венома, та про фільм "Людина-Павук: Повернення Додому"

Бажання Дедпула - ЗАКОН!