Assassin's Creed Origins: Завдання та Пригоди
Розповідають керівники Ubisoft:
"Assassin's Creed Origins – це можливість досліджувати Стародавній Єгипет, перевтілившись у Байека з Сіви, воїна, з чиєю долею пов'язані події, результатом яких стало створення Братства асасинів. Але як Байек пройде цей шлях, залежить від вас. Ідея свободи дій і досліджень вплинула на Assassin's Creed Origins сильніше, ніж на інші ігри серії, і це знаходить відображення в усьому: і в зображенні ігрового світу, і в структурі завдань.
Ключем до розуміння можливостей цієї частини Assassin's Creed стала Сену – орлиця Байека, завдяки якому і з'явився термін "Орлине зір". Ассасини, що жили в більш пізній час, так називали здатність бачити світ з колірним позначенням важливих об'єктів. А Байек насправді може відпустити Сену в небо, щоб оглянути місцевість з висоти пташиного польоту. Крім того, здібності Сену, які можна розблокувати пізніше, дозволяють їй відзначати стражників, які патрулюють територію, щоб їх було простіше помітити, або відволікати супротивників, пікіруючи на них з неба.
Вона також зможе відзначати знаходяться неподалік об'єкти, необхідні для виконання завдань. Це особливо важливо, адже у "Витоках" було вирішено повністю відмовитися від звичної міні-карти. Визначити напрямок, у якому потрібно рухатися, щоб досягти мети, можна буде за спливаючим вказівниками.
"Ми не хотіли обмежувати гравців, – говорить креативний директор Жан Гесдо, – тому було вирішено відмовитися від міні-карти. Ми хотіли, щоб ви насолоджувалися дивовижним світом, який ми створили для вас. Вам доведеться постаратися, щоб наносити мітки".
До речі, мітки не завжди бувають точними, але це робить ігровий процес тільки цікавіше. У першому завданні демоверсії нам потрібно було знайти Хотепхреса, інформатора, який плив по Меридову озера на кораблі зі статуєю на борту. Ми приблизно знали, де він повинен бути, але замість того, щоб плисти через все озеро, ми випустили Сену. Коли вона підлетіла досить близько, з'явився жовтий індикатор. Тоді Сену затрималася на одному місці, щоб можна було оглянути околиці і дочекатися, коли жовтий круг зімкнеться на кораблі Хотепхреса.
Це не просто черговий спосіб знайти ціль, а демонстрація нового підходу до структури завдань Assassin's Creed Витоки. Тепер, замість того щоб слідувати від одного завдання до іншого, ви зможете вільно переміщатися по світу і шукати цілі зручним для вас способом. Приміром, після зустрічі з Хотепхресом нам треба було відвідати його дружину Хенут, щоб знайти кодекс, що відкриває таємницю особистості зловісного Крокодила. Проте один з членів екіпажу на кораблі Хотепхреса розповів нам, що селяни в Дионисиасе вмирають від голоду через те, що невідомі спалили їх урожай на полях.
І з цього моменту ми могли приступити до будь-якого з отриманих завдань. Тепер не відбудеться десинхронізації, якщо зійти з "вірного" шляху. Можна кинути одне завдання в процесі виконання, а потім почати інше, а потім знову повернутися до першого. Подібна гнучкість ігрового процесу також означає і більшу свободу у виборі способів виконання завдань. Існує тільки мета, навколишнє середовище і противники, а чи зважитеся ви атакувати їх або віддасте перевагу обійти стороною, залежить тільки від вас".
Коментарі
Дописати коментар