Ремейк TimeSplitter або зручний рушій?

Творці ремейка TimeSplitter Rewind постали перед важким вибором - розробка проекту на CryEngine значно уповільнює розробку. Те що займає кілька хвилин на іншому рушію, займає до чотирьох днів на CryEngine. При цьому команда спілкувалася з Crytek, а ті обіцяли незабаром випустити оновлення, яке виправить багато болячок основи рушія ... чотири місяці тому.
І ось був зібраний робочий білд проекту на Unreal Engine 4, який вже встигли протестувати. Ця версія продемонструвала відмінні результати - задовільна кадрова частота на всьому залізі, яке вдалося протестувати, включаючи навіть інтегровані графічні чіпи.
Проблема полягає в тому, що права на TimeSplitters у Crytek, а змінивши рушій у ентузіастів, швидше за все, не буде можливості далі працювати з цією інтелектуальною власністю.
У команди були плани після випуску ремейка переключитися на розробку четвертої частини, продемонструвавши в дебютним проектом свій творчий запал. На жаль, змінивши рушій подібна перспектива більше не буде доступна.
«Ми не віримо в CryEngine, проте не хочемо кидати TimeSplitters. Саме він зібрав нас усіх разом ».

Коментарі

Топ 10 публікацій

Голова Ubisoft Montreal не виключає повернення Splinter Cell та Prince of Persia

Ultimate Spider-Man

Найкращий магазин коміксів в Україні!

Новенькі комікси

Thor and Loki

І знову дякую вам, On The Bus!

Анонс Assassins Creed Origins на конференції Microsoft на E3 2017

Комікс шопінг

Новини про сольний фільм Венома, та про фільм "Людина-Павук: Повернення Додому"

Бажання Дедпула - ЗАКОН!