Ремейк TimeSplitter або зручний рушій?
Творці ремейка TimeSplitter Rewind постали перед важким вибором - розробка проекту на CryEngine значно уповільнює розробку. Те що займає кілька хвилин на іншому рушію, займає до чотирьох днів на CryEngine. При цьому команда спілкувалася з Crytek, а ті обіцяли незабаром випустити оновлення, яке виправить багато болячок основи рушія ... чотири місяці тому.
І ось був зібраний робочий білд проекту на Unreal Engine 4, який вже встигли протестувати. Ця версія продемонструвала відмінні результати - задовільна кадрова частота на всьому залізі, яке вдалося протестувати, включаючи навіть інтегровані графічні чіпи.
Проблема полягає в тому, що права на TimeSplitters у Crytek, а змінивши рушій у ентузіастів, швидше за все, не буде можливості далі працювати з цією інтелектуальною власністю.
У команди були плани після випуску ремейка переключитися на розробку четвертої частини, продемонструвавши в дебютним проектом свій творчий запал. На жаль, змінивши рушій подібна перспектива більше не буде доступна.
«Ми не віримо в CryEngine, проте не хочемо кидати TimeSplitters. Саме він зібрав нас усіх разом ».
І ось був зібраний робочий білд проекту на Unreal Engine 4, який вже встигли протестувати. Ця версія продемонструвала відмінні результати - задовільна кадрова частота на всьому залізі, яке вдалося протестувати, включаючи навіть інтегровані графічні чіпи.
Проблема полягає в тому, що права на TimeSplitters у Crytek, а змінивши рушій у ентузіастів, швидше за все, не буде можливості далі працювати з цією інтелектуальною власністю.
У команди були плани після випуску ремейка переключитися на розробку четвертої частини, продемонструвавши в дебютним проектом свій творчий запал. На жаль, змінивши рушій подібна перспектива більше не буде доступна.
«Ми не віримо в CryEngine, проте не хочемо кидати TimeSplitters. Саме він зібрав нас усіх разом ».
Коментарі
Дописати коментар