Розробники Horizon Zero Dawn розповіли про створення гри


    50-хвилинний фільм про створення Horizon Zero Dawn розповів про ідею «зеленого постапокаліпсісe», а голова розробки проекту поділився спостереженням - занадто розумні вороги можуть мати негативний вплив на гравця.

     VPRO зняла документальний фільм про створення рольового екшену Horizon Zero Dawn. У фільмі співробітники студії Guerrilla Games розповідають про те, як з'явилася ідея світу «після людей», і якими принципами керувалися розробники при створенні гри.



Ідея була в тому, щоб досліджувати світ після зникнення людського роду. Постапокаліптичний світ все вже бачили, наприклад, в «Божевільному Максі», де все відбувається після ядерної війни. Найчастіше це виглядає досить депресивно, тому ми хотіли показати, що відбувається далі. Після повного вимирання, після знищення цивілізації з'являється щось нове.

Жан-Барт ван Бік, арт-директор Guerrilla Games



Директор проекту Horizon Zero Dawn розповідає, як він провів безліч годин, перевіряючи, чи всі в грі працює так, як повинно.


У гравців може бути 20 способів вирішити будь-яку проблему. Це як шахи. Але є межа, далі якої не зайти. Наприклад, коли ворог занадто розумний, то гравець не може перемогти, і тут немає нічого хорошого.  

Матіс де Йонг, директор проекта Horizon Zero Dawn  

 

Приємного перегляду! ;-)





Коментарі

Топ 10 публікацій

Голова Ubisoft Montreal не виключає повернення Splinter Cell та Prince of Persia

Ultimate Spider-Man

Найкращий магазин коміксів в Україні!

Новенькі комікси

Thor and Loki

І знову дякую вам, On The Bus!

Анонс Assassins Creed Origins на конференції Microsoft на E3 2017

Комікс шопінг

Новини про сольний фільм Венома, та про фільм "Людина-Павук: Повернення Додому"

Бажання Дедпула - ЗАКОН!